czwartek, 1 maja 2014

Już niedługo wakacje, czyli moje plany...

Hejeczka. Jak każdy się już pewnie zorientował niedługo wakacje!!! Każdy uczeń wyczekuje apelu końcowego. Pogoda staje się coraz lepsza, w szkole jest więcej luzu, a nasze ubrania stają się coraz lżejsze. Myślę, że nie ma nic lepszego, jak zaczynanie planów na wakacje. Więc jakie ja mam plany na wakacje?
Otóż takie:
♥siedzenie do późna na podwórku ze znajomymi
♥ciągłe chodzenie na plaże
♥jedzenie lodów
♥kąpanie się w jeziorze
♥opalanie się
♥wyjazd na Hall z harcerstwa
♥biwak pod namiotami
♥wyjazd do cioci
♥rajd z harcerstwa do Gdańska
♥nocki u koleżanek
♥uprawianie sportów i doskonalenie akrobatyki
♥spanie do późna
♥częstsze blogowanie
Pewnie będę robiła jeszcze więcej niż napisałam, ale to okaże się już później.

A jakie Wy macie plany na wakacje? 

4 komentarze:

  1. jak zwykle pojechać do babci...

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam wakacje jeszcze tylko mature musze napisac haha :D Tez w tym roku moim planem jest Gdańsk. Bede w Sopocie to na bank pojade tez do Gdańska :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjazd nad morze i mnóstwo spotkań ze znajomymi :))

    http://szeol.blogspot.com/
    Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyki w kawiarni
    skok ze spadochronem,
    wyjazd z koleżanką gdzieś, byle gdzie
    opalanie
    czytanie
    pływanie w jeziorze
    walka ze swoimi demonami
    Wolę zbyt wiele nie planować, bo ważna jest spontaniczność.

    OdpowiedzUsuń