sobota, 5 kwietnia 2014

Ulubione cytaty + wrażenia po przekłuciu ucha...

Hej dzisiaj pokażę Wam moje ulubione cytaty. Jest ich trochę dużo, jednak myślę, że Was nie zanudzę. Dodam jeszcze, że wczoraj przekułam sobie drugi raz ucho. Teraz znowu muszę nosić kolczyk hypoalergiczny 6 tygodni :) Więc gdyby ktoś się chciał zapytać czy to boli to powiem tak: samo przekłucie nie boli, jednak kilkadziesiąt sekund po zabiegu ucho zaczyna piec i  mrowić. Akurat ja nie mogłam spać na lewej stronie, bo mam przekłute lewe ucho i mnie ono boli. Ale ogólnie nie żałuję, że je przekułam. Więc przechodząc do cytatów, to one niekiedy sprawiają, że życie staje się barwniejsze. Czasami, gdy się nudzę, szukam cytatów i próbuje upodobnić do nich swoje życie. Oczywiście rzadko przeglądam te sceptycznie nastawione do życia cytaty choć i takie się zdarzają. Niżej moje ulubione +  kilka zdjęć.













6 komentarzy:

  1. ja miałam po 3 dziurki w każdym uchu, teraz mam w lewym 3, a w prawym 2 :) bardzo mądre cytaty :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super cytaty! Zawsze takie cytaty daja mi powera -> napędzają do zycia!

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne cytaty i zdjęcia oczywiście również :)
    Obserwuję, liczę także na małe wsparcie (dopiero zaczynam)
    Pozdrawiam
    http://kobiety-przodem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie cytaty!:) chciałabym, żeby choć dwa się spełniły.

    obserwujemy?:) patti-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre cytaty :) 1 <3
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń