niedziela, 27 kwietnia 2014

Przyjaciółka zostanie na zawsze + moje urodziny...

Hejka wszystkim naszym czytelnikom oraz nowym tu osobom. Jak pewnie zauważyliście nazwa bloga zmieniła się. Stało się tak, ponieważ od dzisiaj prowadzę tego bloga wspólnie z moją przyjaciółką Patrycją.
Myślę, że mimo zmiany nazwy bloga nic więcej się nie zmieni. O co mi chodzi? Zauważyłam, że po zmianie bloga nikt nie komentuje naszych wpisów. Proszę Was o to, abyście mimo zmiany bloga odwiedzali nas tak samo jak wcześniej. W piątek wraz z moimi koleżankami: Julką, Patrycją i Olą pojechałyśmy na nockę do naszej koleżanki Laury. Noc była udana, ponieważ nie spałyśmy do 3.00 w nocy. Po obudzeniu się szybko się przebrałyśmy i szybkim krokiem poszłyśmy do pizzerii, aby uczcić moje urodzinki. Niestety moje szalone koleżanki zapomniały co to dobre maniery i rzucały pizzą oraz sosem czosnkowym po restauracji, przez co szybciej skończyłam urodziny. Po wyjściu z pomieszczenia poszłam z moją koleżanką na parking, ponieważ wraz z moją mamą miałyśmy jechać do mojej babci. Po dojechaniu na miejsce rozpakowałyśmy się i poszłyśmy przejść się nad moje stawy. Noc również była udana, ponieważ nie spałyśmy do 24.00 dodatkowo rozmawiając z kolegą przez skype i oglądając obecność. Dzisiaj gdy wstałyśmy, zjadłyśmy po jednym podwójnym hamburgerze i poszłyśmy nad jezioro na sesję, której zdjęcia są niżej. Dodatkowo będą dwa zdjęcia z moim tortem :)
















6 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego :* Spóźnione, ale jest :)

    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mój komentarz i obserwacja będzie dobrym prezentem urodzinowym. Sto lat ! !
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na nocowaniu zawsze siedzi się do późnej nocy ;P ładne zdjęcia ;) sto lat ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że prowadzicie wspólnie bloga :)
    Super zdjęcia.
    Obserwuje i zapraszam: kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń