piątek, 11 kwietnia 2014

Prawdziwa przyjaźń-skarb...

Hej wszystkim po mojej nieobecności. Niestety dzisiaj nie dodam zdjęć bo jestem u cioci i nie mam aparatu, jednak jutro postaram się jakieś dodać. Dzisiejszy post dotyczy przyjaźni. Wiele osób z nas uważa, że ma wielu przyjaciół, jednak czy oni na prawdę są prawdziwi? Pewnie zastanawiacie się o czym ja w ogóle tu pisze. Więc wiem, że każdy z nas stara się o prawdziwą przyjaźń,niestety nie jest to proste, szczególnie jeżeli druga strona uważa nas za nudziarzy lub kujonów. Musimy pamiętać, że jeżeli dłuższy czas staracie się o przyjaźń i widzicie, że druga strona ma Was gdzieś to możecie odpuścić bo widać, iż jej nie zależy. Rozumiem, że niekiedy czujecie się osamotnieni, jednak wcale nie tak fajnie mieć fałszywych przyjaciół. Teraz napiszę Wam typowy przykład fałszywej przyjaźni jakiej doświadczyłam:
Pewnego dnia przyszły do mnie moje koleżanki. Najpierw bawiły się ze mną, jednak gdy przypadkowo dowiedziały się, że mam w domu słodycze kazały, abym je nimi poczęstowała. Oczywiście odmówiłam, bo moja mama zabroniła mi je rozdawać, ponieważ był to prezent dla mojej cioci na imieniny. Wiecie co one zrobiły gdy im odmówiłam? Po prostu wyszły z mojego mieszkania twierdząc, że jestem chytra i nie zasługuje na ich przyjaźń.
Więc sory, jednak nie będę zadawać się z tak bezczelnymi dziewczynami. Wiele osób koleguje się z nami tylko po to aby przepisać prace domową i podobne zadania. Jeszcze kiedy indziej osoby próbują nas ośmieszyć, aby te "szkolne gwiazdeczki" ich dostrzegły. Jest to po prostu głupie i bardzo dziecinne. Pamiętajcie, nigdy nie zmieniajcie się dla znajomych, przyjaciele tego nie potrzebują a fałszywi znajomi nie są tego warci. Według mnie prawdziwa przyjaźń w tych czasach to skarb, niekiedy warta wytrwałości i czekania na odwzajemnienie przyjaźni od drugiej strony.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz