poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Początek wiosennego lata...

Hejka. Dzisiaj nie byłam w szkole, dlatego że byłam u babci. Fajnie, bo przecież cały dzień bez szkoły :D Dzisiaj było naprawdę gorąco. Na słońcu termometr pokazywał 35°C, dlatego też ubrałam się w moją nową sukienkę, która będzie na zdjęciach niżej. Ten post piszę u babci, ponieważ w domu będę dopiero wieczorem. Chciałam jeszcze podziękować, że jednak ktoś tu został po zmianie nazwy bloga, również dziękuje tym osobom co złożyli mi życzenia urodzinowe ♥ Niżej sesja z dzisiaj, sami oceńcie jak wyszła.












4 komentarze:

  1. WoW! Jaka nagła zmiana bloga! :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! Śliczną masz sukienkę ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To 1 zdjęcie jest świeeeetne ;3
    is-weeell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń