niedziela, 20 kwietnia 2014

Piękny, świąteczny dzień...

Hej wszystkim. Od razu na wstępie chcę życzyć Wam wszystkiego co najlepsze, czyli wesołego zajączka :D Święta Wielkanocne należą do moich ulubionych. Dlaczego? Dlatego, że są one świętami, które odbywają się w wiosnę.W tej porze roku wszystko zakwita, co dodaje wspaniałego nastroju. Po prostu wspaniale jest usiąść wraz z rodziną do śniadania. Jutro dam post o lanym poniedziałku-chyba będę cała mokra... Na szczęście dzisiaj udało mi się spalić zbędne kalorie na wycieczce rowerowej. :D Niżej zdjęcia.






Z tatusiem :D

A jak Wy spędzacie święta?

6 komentarzy:

  1. Ja spedziam swieta z rodzina. KOCHAM! <3 Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za Wielkanocą. Ja święta spędzam dość nudnie ;/


    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE IT!!!!!!! GREAT POST!
    happy Easter!!♥ ♡ ♥ ♡
    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc!
    DISCOVER THE CHIC CITY GUIDEs CHOC
    CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Wielkanoc, właśnie ze względu na wiosnę i piękną pogodę, jaka podczas nich panuje ♥

    Pozdrawiam ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja święta spędzam z rodziną ;-)
    Wszystkiego naj i mokrego dyngusa<3

    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też najfajniejsza w Wielkanocy jest wiosna. Wczoraj było u mnie takie piękne słoneczko, że aż nie do pomyślenia, że w zeszłym roku napadało tyle śniegu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń