środa, 23 kwietnia 2014

Dzieciństwo...

Hej kochani. Ostatnio bardzo często zastanawiam się jaka byłam, kilka lat temu. Chodzi mi tutaj o moje dzieciństwo. Teraz jestem całkowicie inna i rozpoznać mnie można tylko po wyglądzie, bo mój charakter uległ wielkiej zmianie. Już niedługo opuszczam mury mojej szkoły, w której uczyłam się 6 lat. Od razu przypominam sobie również o przedszkolu, o moich kochanych paniach i o mnie-o prawdziwej mnie. Bo jednak gdy spojrzę prawdzie w oczy, to okazuję się, że jestem taka, jak większość osób. Ubieram się według niektórych zasad mody, nosze najnowsze trendy, staram się być w centrum uwagi, chce mieć zawsze rację, po prostu chcę być fajna na siłę. Nie chce stać się kolejną sztuczną dziewczyną, chcę być prawdziwa, szalona-tak jak w dzieciństwie. Rano staję przed lustrem, patrzę na siebie i czuję tam w środku, że to nie jestem ja, to nie jest ta mała słodka Klaudia jak kiedyś. Teraz każdy chce być taki jak inni, chce wtapiać się w tłum- nie potrzebnie. Chcę zmienić coś w swoim życiu. Codzienne wmawiam sobie, że jestem brzydka, gruba, głupia. Pytanie- po co? Zamiast takiego narzekania, mogłabym uwierzyć w siebie. Dlatego też postanowiłam zmienić się- na lepsze. Od jutra koniec z pudrowaniem się-przecież tego nie potrzebuję, koniec z udawaniem-będę sobą, koniec z ciągłymi zastrzeżeniami-trzeba żyć każdą chwilą, bo przecież nikt nie wie, kiedy skończy swój żywot. Nikt nie będzie żyć za nas, a na pewno nie chciałabym zakończyć życia z wspomnieniami takimi, jak ciągłe zrzędzenie. Czasami warto pomyśleć co robimy źle, zawsze jest pora by to zmienić. Cieszę się, że w końcu zauważyłam moje drobne potyczki. Chcę, abyście Wy też zastanowili się nad swoim życiem, może też robicie coś źle, może też chcecie coś zmienić, ale się nad tym nie zastanawialiście. Myślę jednak, że jesteście sobą, dlatego też chcę taką być. Dzięki jeżeli doczytaliście do końca. 
Niżej kilka przypadkowych pytań:
  • Ulubiona postać z Kubusia Puchatka?   Prosiaczek
  • Co lubiłaś jeść najbardziej w dzieciństwie?  Kanapki ze szczypiorem.
  • Czego nie lubiłaś jeść w dzieciństwie?  Ogólnie, według mojej mamy, wcale nie lubiłam jeść.
  • Jakie wspomnienie z dzieciństwa, pamiętasz do dzisiaj?   ... jedyne co pamiętam to jak uczyłam jeździć na rowerze.
  • Czy nadal robisz to samo co w dzieciństwie?  Ciągle wmawiam sobie, że wszystkiego muszę nauczyć się w jeden dzień i rzeczywiście zawszę tak robię. :D
  • Ulubione słodycze z dzieciństwa?  Kinder niespodzianka i takie batoniki z kindera z takim chłopcem na opakowaniu.
  • Czy do dzisiaj utrzymujesz kontakt, z jakąś osobą z dzieciństwa?  Oczywiście jest ich mnóstwo, jednak najbardziej koleguję się z Klaudią. Znamy się od urodzenia. Jej blog: KLIK
Więc to koniec pytań. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) I mam prośbę, pomóżcie mojej koleżance z dzieciństwa :D  rozwinąć bloga. Bardzo zależy jej na prawdziwych czytelnikach, a wiem, że takimi jesteście. Tu jej blog KLIK.

Ta po prawej to ja :)


A Wy jakie macie wspomnienia z dzieciństwa?

2 komentarze:

  1. jaki cudowny post<3 bardzo sie ciesze ze nadal sie do dzisiaj przjaznimy i oby tak bylo jak najdluzej<3:*

    OdpowiedzUsuń