sobota, 22 marca 2014

Wiosenny dzień na wsi...

Hej wszystkim. Dzisiaj rodzice zabrali mnie do babci na wieś. Pisać dużo nie będę bo mam w zanadrzu prawie 30 zdjęć. Pogoda jest wspaniała. Po podwórku chodzę tylko w bluzie. Dookoła rosną małę roślinki, biegają zwierzęta i świeci słońce. Czy można rządać czegoś lepszego? Co chwila wychodzę na spacery i zaciągam się świeżym powietrzem. Na wsi jest tak spokojnie i przyjemnie. Jeżeli chcecie odpocząć to jedźcie właśnie w takie miejsce. Pewnie wiele osób myśli, że na wsi to można tylko siedzieć lub sprzątać. Właśnie nie! Na wsi to..., aż brak mi słów.  Na wsi można skakać na belach siana, biegać po polach, jeździć konno, ogólnie mówiąc odpoczywać czynnie. Teraz nie przedłużając moje zdjęcia:




























Xoxoxo <3




5 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! :)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i te psiaki <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Początki obiecujące :D
    Obserwujemy?
    dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zwierząt musi tam biegać. U moich dziadków były zawsze tylko psy i koty. Też lubię jeździć na wieś. Wprawdzie nie potrafię tam zbyt długo wytrzymać, ale przez kilka dni można naprawdę odpocząć. Nawet sprzątanie ogrodu to wypoczynek.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi tęskno :( szybko niech beda wakacje! :**

    OdpowiedzUsuń