niedziela, 16 marca 2014

Wiosenne propozycje...


Hejka wszystkim. Więc chciałam Wam z radością napisać, że wiosnę widać gołym okiem, a tu klapa! Wieczorem popadał śnieg, który na szczęście stopniał. Niestety temperatura spadła z 14 °C do -2 °C. 
Mamy już niewiele czasu lub całkowity jego brak na zakupy wiosenne, dlatego dzisiaj dam post, w którym moje pomysły na wiosenne ciuchy. 

1.Kurtki:













2.Płaszcze:

   
                         
KLIK/ KLIK/ KLIK


3. T-shirty:










4.Koszule:













5.Bluzy:










6.Legginsy















To już koniec tego długiego postu. Jeżeli ktoś z Was dotarł do końca to dziękuje. 

Xoxoxo <3



5 komentarzy:

  1. o właśnie, kurtki! ja jestem właśnie na etapie poszukiwań. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te rzeczy, które wybrałaś :)
    Faktycznie,pogoda jest okropna :(

    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, pokaźny zbiór. Najbardziej podobają mi się płaszcze i druga i trzecia koszula od końca. Reszta nie bardzo w moim stylu. Nie lubię bluz i koszulek z nadrukami, jeśli już, to z jakimiś stonowanymi i ledwo widocznymi.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kurtki, kolorowe t-shirty i koszule to moi zdecydowani ulubieńcy na wiosnę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś naprawde fajne rzeczy :D Try to design

    ps:mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową - strasznie upierdliwa jest :DDD

    OdpowiedzUsuń