niedziela, 23 marca 2014

Truskawkowa kolacja...

Hej wszystkim. Dzisiaj pokażę Wam co zjadłam na kolacje. Pewnie każdy z Was jadł kiedyś truskawki wymieszane z jogurtem naturalnym. Jeżeli nie to niżej macie przepis.
Składniki:

  • ok. 10 truskawek, może być więcej
  • 2 łyżeczki jogurtu naturalnego
  • 2,5 łyżeczki cukru

Jak to wykonać?
1. Do miseczki wlewamy (przekładamy) 2,5 łyżeczki jogurtu naturalnego.
2. Do miseczki wkrajamy truskawki.
3.Do truskawek dodajemy cukier.
4. Mieszamy truskawki z jogurtem i cukrem.
5.Delektujemy się naszym prostym, acz przepysznym daniem.
Xoxoxo <3




7 komentarzy:

  1. ale pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, uwielbiam truskawki !!!!!
    JA również obserwuję :D
    dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.de

    PS Wyłącz weryfikacje obrazkową to będzie się lepiej dodawać komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze w lato robię takie coś :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwszy raz tutaj i spodobało mi się! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam truskawki, ale nie znoszę jogurtu naturalnego. Wygląda jednak apetycznie i wiosennie.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super wygląda, tylko po co ten cukier heheh :D ale i tak pyszności :))

    OdpowiedzUsuń