wtorek, 25 marca 2014

Tag: Wolałabyś...


  1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami czy w brudnych ubraniach? Wolałabym wyjść z nieułożonymi włosami.
  2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy? Chyba, żeby wypadły mi rzęsy. ( Rzęsy można zawsze doczepić, bo namalowane brwi nie są ładne)
  3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w H&M czy w Sheinside? W H&M.
  4. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie rurki czy legginsy? Legginsy.
  5. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć? Wolałabym mieć dziwnie wyglądającą opaleniznę. 
  6. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów? Raczej zły kolor (zawsze można je przefarbować)
  7. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy bloggera? Oczywiście, że do youtube, bez bloggera bym nie przeżyła.
  8. Wolałabyś zrezygnować z telefonu czy laptopa? Z telefonu.
  9. Wolałabyś/byś żeby ktoś Cię boleśnie okłamał czy dał do zrozumienia,że jesteś dziwna/ny ? 
  10. I tak jestem dziwna i gdyby ktoś powiedział mi to w twarz nie zdziwiła bym się. :D
  11. Wolałabyś/byś zawsze się uczyć czy przerwać naukę? Zawsze się uczyć, bez nauki nie mogła bym pracować. 
  12. Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić? Nie mówić, zawsze jest migowy lub można pisać na kartce.
  13. Wolałabyś stracić najlepszego przyjaciela czy swoją pierwszą miłość? Ciężkie :/ Chyba przyjaciela... No kurde nie wiem. Dobra miłość, znalazłabym se inną... 
  14. Wolałabyś być sławną youtuberką czy blogerką? Blogerką. Nie widzę siebie kręcącą filmy.
  15. Wolałabyś mieć 1000 obserwatorów czy 30 tys. wejść? 1000 ale prawdziwych obserwatorów, bo przecież wejścia można sobie nabić.
  16. Wolałabyś załatwić się w krzakach mając papier, czy w toalecie bez papieru? Okej, dziwne pytanie, ale chyba wolałabym w krzakach :D
  17. Wolałabyś mieć psa czy kota? Psa. Lubię koty, ale nie tak bardzo jak psy *-*
  18. Wolałabyś mieć siostrę czy brata? Siostrę i ją mam <3
  19. Wolałabyś mieć zawsze dzień w zimie czy noc w lecie? Nie rozumiem trochę pytania, ale chyba wolałabym mieć cały czas noc w lato.
  20. Wolałabyś się utopić czy spalić żywcem? Najchętniej to bym sobie jeszcze pożyła, ale cóż no to chyba utonąć.
  21. Wolałabyś na telefonie Androida czy Windowsa? Androida :)
  22. Wolałabyś mieć brodę, czy wąsy? Haha wąsy.
  23. Wolałabyś, żeby przy klasie usiąść na stołek wysmarowany czymś glutowatym, czy zjeść zgniłego banana? Usiąść na czymś glutowatym haha.
Więc to już koniec tagu, mam nadzieję, żę Wam się podoba, bo niestety ciężko się go pisało bo mam wybity palec po raz drugi. Moja dzisiejsza piosenka z reklamy activi :D

Piszcie takie tagi i dawajcie mi do nich linki, a na pewno zobaczę ;)




9 komentarzy:

  1. Haha fajny post,musze taki kiedys zrobic :) mozna sie posmiac :D
    Zapraszam do mnie
    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobnie :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl na TAg . Nigdzie jaeszcze takiego nie widziałam i mi się spodobał
    Nowy post
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mega fajny tag! :) Kocham takie pytania, może zamieszczę na moim blogu :)
    http://bejbicamxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny post ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pytania, naprawdę trudne.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie oprócz tego "se",.. "sobie" brzmi o wiele lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  8. również robiłam jakiś czas temu ten tag, jest świetny! :>


    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń