sobota, 15 marca 2014

Szczera prośba do moich przyszłych czytelników...

W tej notce chciałam napisać coś sensownego. Chcę, aby każdy kto wejdzie na mojego bloga wiedział, że lubię osoby szczere. Do czego zmierzam? Chodzi mi o to, żeby moi czytelnicy byli prawdziwi. Jeżeli wchodzicie na mojego bloga tylko i wyłącznie dla reklamy to spasujcie, bo tylko się ośmieszacie. Nie rozumiem, jak można wejść na czyjegoś bloga i niekiedy nawet nie czytając posta, tylko kopiując z innych komentarzy napisać coś a potem dodać "Obserwacja za obserwację ?". Bądzcie oryginalni i nawet jeżeli bardzo Wam zależy na tym, aby mieć dużo obserwatorów to napiszcie to w inny sposób np. W wolnym czasie wejdź do mnie i jak się spodoba to zaobserwuj. Można? Oczywiście, że można. Gdy wchodzę na niektóre blogi i widzę dużo komentarzy to wiecie co w nich wyczytuję? Pewnie zgadliście same obserwacje za obserwację. Wiem, jak ważne dla niektórych jest posiadanie dużej ilości obserwatorów. Dużo osób zmierza do współprac, niestety na współprace musicie sobie zapracować. Chcesz mieć dużo obserwatorów? Proste-bądź kreatywny. Pisz ciekawe posty, nie popełniaj błędów językowych, a napewno nie pisz komentarzy jakie podałam wyżej. Oczywiście nie mówie, że nie można się zareklamować, ale nie toleruję obserwacji za obserwację. Każdy potrafi napisać taki komentarz, jednak nie wszscy potrafią zdobyć prawdziwych obserwatorów. Z góry piszę, że takich obserwacji nie toleruję i nie chce, żeby na moim blogu były takie komentarze, Napawdę Was rozumiem, ale pomyślcie czy chcielibyście, aby masa ludzi miała Was w obserwowanych a tylko kilka osób z nich czytało Wasze pomysły, niekiedy bardzo wyczerpujące dla Was posty? Jeżeli komuś z Was spodobał się mój blog to zaobserwujcie, jeżeli nie to możecie wyjść i zapomnieć o tym blogu. Możecie zostawiać linki do swoich blogów, odwiedzę je na pewno, ale zaobserwuję tylko wtedy, kiedy blog mi się spodoba. Jeżeli macie chociażby tylko 20 obserwatorów, którzy ciągle czytają Wasze posty- to wiedzcie, że osiągneliście więcej niż zwykły/a bloger/ka z milionem fałszywych obserwatorów. Mój blog nie jest jakoś szczególnie znany, ale wiem, że gdy tylko zapracuję na jego dobrą opinię to przybędzie mi obserwatorów. Dzięki za przeczytanie tego posta, bo był on naprawdę trudny do napisania.

Xoxoxo <3

6 komentarzy:

  1. Rozumiem cię w 100%!
    Jestem twoją szczerą czytelniczką, nienawidzę takich bezsensownych komentarzy, jak niektórzy dodają. Świadczy to tylko o ich braku profesjonalizmu,

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z tobą.. Znam wiele blogerek, które piszą obs za obs kom za kom..
    Mają te ponad 600 obserwatorów a zaledwie 20/30 komentarzy.. To jest dziwne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Ja wolę już nic nie pisać, niż miałabym pisać "obserwacja za obserwacje ?" itd. Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, naprawde szczerze i uważam bardzo podobnie ;] byłabym jednak wdzięczna gdybyś zajrzała do mnie ;) Chciałabym wiedzieć czy jestem na dobrej drodzę do blogowania, ponieważ dopiero zaczynam. Mam nadzieję, że nie jestem nachalna. Z miłą chęcią dodam Cię do obserwowanych ♥

    http://jestem-tylko-czlowiekiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie to denerwuje, dlatego ostatnio, mając pod nowym postem 4 raz ten sam tekst ( a tak powiem Gabriel-Data) wykasowałam wszystkie z poprzednich i nowego. "obserwacaja - za obserwację" no thanx, chcę by ktoś czytał co piszę, a nie nabijał sobie "followersów"
    jeśli komentuję i zapraszam innych do sibie, to czytam co jest w poście i tego samego oczekuję od innych, by doceniali nawzajem swoją pracę :>

    pozdrawiam Cię i zapraszam do udziału w candy ;) Try to design

    OdpowiedzUsuń