poniedziałek, 31 marca 2014

Stres, stres i jeszcze raz stres...

Hej kochani. Przepraszam za moje kilka dni nieobecności, niestety jutro mam test kompentencji 6 klas i cały czas musiałam się uczyć. Niżej kilka sposobów na stres...

1.Uśmiechać się.
Na pewno nikt nie umie uśmiechać się, śmiać i stresować jednocześnie.

2.Drzemajmy.
Gdy odpoczywamy na pewno nie potrafimy się stesować.

3.Uprawiajmy ruch fizyczny.
Ruch powoduje wydzielanie się w mózgu endorfin, hormonów szczęścia.

4.Medytujmy. 
Medytacja i ćwiczenia relaksacyjne to zdecydowanie najlepszy sposób na to, aby w większej części zmniejszyć stres do minimum.

5.Pij sok pomarańczowy
Naukowcy z uniwersytetu w Alabamie odkryli, że witamina C zmniejsza wydzielanie hormonów stresu. Wystarczą dwie szklanki soku pomarańczowego dziennie i już stres mamy z głowy.
 
Więc ja więcej pomysłów nie mam, dlatego kończe bo muszę się uczyć.
Kilka moich zdjęć:









6 komentarzy:

  1. Z witaminą C nie nalezy przesadzać, szczególnie, kiedy planujemy wyjść z domu. Nikt nie lubi latać po mieście i szukać toalety.
    Jednak zdrowy sen i medytacja to świetne sposoby na pozbycie się stresu. Uwielbiam posłuchać sobie czasem spokojnej muzyki do jogi i porozmyślać.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :) zajrzyj do mnie, nominowałam Cię do LBA ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    http://sandraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jesteś *.*
    Masz super nagłówek i fajne zdjęcia.
    obserwuję i zapraszam
    www.stylemysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sposoby na pozbycie się stresu.

    http://weronikaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń