poniedziałek, 24 marca 2014

Przyjaźń damsko-męska...

Hejka misiaki. Dzisiaj notka o przyjaźni damsko-męskiej. Wiele osób z nas myśli: Przyjaźń damsko-męska?- nigdy, to niemożliwe. Ja sądzę, że taka przyjaźń istnieje, ale tylko do pewnego czasu. Na początku tacy "przyjaciele" śmieją się z miłości, ale tylko do momentu, w którym sami jej nie doświadczą. A teraz pomyślcie, czy osoba, która przebywa z Wami całymi dniami i wie o Was wszystko mogłaby bezczynnie siedzieć i myśleć, że może Was niegdyś stracić? Oczywiście, że nie. Każdy z nas po pewnym czasie zakochuje się w kimś. Niektórzy właśnie w obawie utracenia bliskiej osoby. To nic złego, chyba że druga połówka jej nie zechce, co jest bardzo możliwe. Nie każdy z nas oczekuje od drugiej osoby miłości, niektórym wystarcza przyjaźń, w której mogą sobie wszystko powiedzieć, pomóc jednak nie muszą sobie obiecywać, że zawsze będą razem. Gdy jedna strona wyzna drugiej miłość, mogą być dwie opcje, albo to przyjmie i wyzna jej to samo lub odrzuci tą osobę i przyjaźń ulegnie zniszczeniu. Właśnie bardzo dużo osób, które usłyszą takie wyznanie, czują odrzucenie do swojego przyjaciela i dlatego, że nacisk z drugiej strony jest duży-rozwiązują przyjaźń. Smutne, ale prawdziwe. Jednak gdy Wy znajdziecie się w takiej sytuacji, to nie mówcie kategorycznie nie, powiedzcie to w lżejszy sposób np. Słuchaj nie chcę abyś był moim chłopakiem/ była moją dziewczyną, chcę abyśmy byli najlepszymi przyjaciółmi i nic więcej. Tylko się na mnie nie złość bo i tak cię kocham, tylko że po przyjacielsku. Po czym możecie sobie wpaść w ramiona. Nie zawsze może to wyjść, ale lepsza nadzieja, że to może odnieść skutek, niż od razu stracić przyjaciela. Więc chodzi o mnie? Oczywiście ja taką przyjaźń doświadczam, jednak może dlatego, że mój wiek nie jest jeszcze na tyle poważny, aby takiego wyznania doświadczyć. Zobaczymy, czas pokaże...
A teraz mam do Was pytanie. Chciałabym (oczywiście jeżeli macie ochotę) abyście w komentarzach lub na mojej poczcie, która podana będzie na dole postu zadali mi pytania. Zadawajcie tyle ile chcecie. Ja postaram się na wszystkie odpowiedzieć. Zaglądając na inne blogi, właśnie takie posty Wam- czytelnikom się podobają, więc dlaczego by nie spróbować. Także śmiało zadawajcie pytania, na pewno dużo pytań od Was sprawi mi przyjemność i będę miała przekonanie, że czytacie moje posty.
Mój email: klaudiakmit@vp.pl





A wy doświadczyliście takiej przyjaźni?



10 komentarzy:

  1. Hej. ;) Ja równiez uważam, że taka przyjaźni istnieje. Niestety jeszcze jej nie dośwadczyłam, ale liczę, że wszystko przede mną ;)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam ;)) http://my-world-is-good.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog! zapraszam do siebie http://kiniainfashion.blogspot.com ;) + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta przyjaźń jak najbardziej istnieje.. Sama mam takiego przyjaciela ♥ Dopiero zaczynam blogować , dlatego każdy komentarz i obserwacja się dla mnie liczą mam nadzieje że wpadniesz :*

    http://worldbyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. istnieje :)) + obserwujemy?
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam zbytnio nie wierzę w przyjaźń damsko-męską :) zwykle później i tak któraś osoba się zakocha.. przynajmniej takie jest moje zdanie :)

    zapraszam do mnie
    by-mandyrainbow.blogspot.com
    dodałam nowy, tematyczny post - być może Cię zainteresuje.
    byłoby miło gdybyś zaobserwowała :) (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Bardzo miło mi się czytało :)
    Do tego cudowny wystrój bloga. Trzymaj się cieplutko!
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Można powiedzieć, ze doświadczyłam takiej przyjaźni ale aktualnie się pokłóciliśmy :/
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Doświadczyłam takiej przyjaźni i potwierdzam jej istnienie w 100% :D A o miłości w tym przypadku nie ma nawet mowy, haha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie doświadczyłam takiej przyjaźni, ale jak najbardziej w nią wierzę. istnieje wiele rodzajów miłości. Czasami może nam się wydawać, że jesteśmy w naszym przyjacielu zakochani, a to wcale nie jest ten rodzaj miłości. Jednak przez coś takiego bardzo łatwo stracić tę drugą osobę.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, mam od lat świetnego przyjaciela i nigdy się w sobie nie zakochaliśmy, so
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń