wtorek, 18 marca 2014

Moje ulubione blogerki, youtuberki...

Hejka wszystkim. Dzisiaj postanowiłam, aby ten blog nie był nudny będę mieszała posty i nie będę dodawać tylko o modzie. Dzisiaj o moich ulubionych blogerkach ,youtuberkach oraz blogerko-youtuberkach ( bo chyba prawie każda youtuberka ma bloga :) )
1.Lucy: jej kanał ------> tu.
Lucy to 14-letnia dziewczyna mieszkająca w Norwegii. Prowadzi kanał na youtube, bloga też ma -----> tu
Bardzo lubi Ariane Grande. Ma przyjaciółkę Asil. Ma też pieska o imeniu Brego. Jak dla mnie wydaje się bardzo miłą i fajną dziewczyną, dlatego też jestem Lucynators<3 Rok temu w gazecie wyczytałam o niej i tak zaczęła się moja przygoda z nią w roli głównej :D Zapraszam na jej kanał oraz bloga.

2.Agata (Szczurek): jej kanał ------> tu
Agata to 15-letnia dziewczyna, ona akurat mieszka w Polsce :D Prowadzi kanał na youtube,        
bloga też ma ------> tu. Ma ksywkę szczurek. Jej zainteresowania to fotografią i projektowaniem wnętrz. Tak jak ja jest harcerką. Zapraszam na jej kanał oraz bloga.

3.Dominika (Berry): jej kanał -------> tu.
Dominika to bardzo fajna dziewczyna. Aż wstyd mi się przyznać, ale nie wiem ile ma lat 15-16. Ma kanał na youtube i bloga----->tu. Dominika bardzo dużo podróżuje. Raz gdy oglądam jej film mówi, że leci do Bangkoku, natomiast w następnym jest już na Dominikanie. Chodzi do angielskiej szkoły. Zapraszam na jej kanał i na bloga.

Dalej będą to już angielskie kanały, których jest masa, ale również przedstawię tylko trzy. Te trzy są kanałami, które oglądam najczęściej.

4. Chelsea Crockett (Beautyliciousinsider): jej kanał -------->tu.
Chelsea to 16- letnia dziewczyna. Mimo tego, że w filmikach rozmawia w języku angielskim, to można łatwo wszystko zrozumieć. Dodaje bardzo fajne filmy. Podobają mi się jej włosy. Nie jestem pewna czy posiada blog, bo nigdy nie sprawdzałam. Zapraszam na jej kanał.

5.Meredith (StilaBabe09): jej kanał -------> tu
Meredith to bardzo fajna youtuberka. Też nie wiem ile ma lat chyba więcej niż 16. Prowadzi kanał na youtube, na którym możecie znaleźć niekiedy fajne DIY. Skorzystałam z jej pomysłu na walentynki. Też ma piękne włosy (jej chyba najładniejsze). Bloga również nie sprawdzałam, ale chyba go nie posiada. Filmy kręci pełna radości i na każdym widać jej uśmiech na twarzy. Również rozmawia w języku angielski, jednak jak wspomniałam wyżej łatwo go zrozumieć.

6.Katrina, Autumn i inne uczestniczki kanału (KBM Talent): ich kanał -------> tu
Jest to kanał, na którym Katrina i Autumn pokazują tutoriale z wykonywaniem różnych rzeczy z tańca np.szpagat, piruet, skok C. Są tam również lekcje online i różne pokazy. Bardzo często odwiedzam ich kanał, ponieważ zajmuję się tańcem i akrobatyką. Bardzo fajnie tłumaczą. Zapraszam na ich kanał.

Wiec to są moje Top kanały i blogi. Zajrzyjcie na nie, bo naprawdę są świetne. Oglądam je codziennie.
Xoxoxo <3

2 komentarze:

  1. Jeżeli chodzi o te zagraniczne vlogerki, to uwielbiam! Lucy też oczywiście znam, to od niej zaczęła się moja przygoda z blogiem :)
    Agata również jest w moim rankingu na samej górze :)

    Pozdrawiam
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słyszałam tylko o Lucy. Lubię odwiedzać blogi, czytać co inni mają do powiedzenia. Nie przepadam jednak za filmikami blogerek na youtubie. Na youtube oglądam teledyski.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń